Zašto iznajmljivači trebaju predstaviti svoju destinaciju na web stranici
× Search
Izbornik
  1. Početna
  2. Izrada web stranica
  3. Izrada Web trgovina
  4. Internet marketing
  5. Turistička promocija
  6. Sve usluge
    Profesionalna izrada
    Web stranica
    Web stranice za tvrtke i obrte Web stranice za tvrtke i obrte
    Web stranice za tvrtke i obrte
    Web trgovine Web trgovine
    Web trgovine
    News portali News portali
    News portali
    Web stranice za institucije Web stranice za institucije
    Web stranice za institucije
    Auto oglasnici Auto oglasnici
    Auto oglasnici
    Poslovni imenici Poslovni imenici
    Poslovni imenici
    Web stranice za nekretnine Web stranice za nekretnine
    Web stranice za nekretnine
    Web stranice za apartmane Web stranice za apartmane
    Web stranice za restorane
    Blogovi Blogovi
    Blogovi
    Web stranice za događanja Web stranice za događanja
    Web stranice za događanja
    Turističke Web stranice Web stranice za turističke agencije
    Web stranice za turističke agencije
    Web stranice za udruge Web stranice za udruge
    Web stranice za udruge
    Sve što Vam treba
    za uspješan Internet marketing
    Društvene mreže Društvene mreže
    Društvene mreže
    Kreiranje sadržaja Kreiranje sadržaja
    Kreiranje sadržaja
    Pisanje blogova Pisanje blogova
    Pisanje blogova
    Email marketing Email marketing
    Email marketing
    Facebook oglašavanje Facebook oglašavanje
    Facebook oglašavanje
    Google oglašavanje Google oglašavanje
    Google oglašavanje
    Kreativne metode Kreativne metode
    Kreativne metode
    Grafičke usluge Grafičke usluge
    Grafičke usluge
    Analize i izvještaji Analize i izvještaji
    Analize i izvještaji
    Ostale
    usluge
    Društvene mreže Društvene mreže
    Društvene mreže
    Pisanje tekstova Pisanje tekstova
    Pisanje tekstova
    Optimizacija za tražilice Optimizacija za tražilice
    Optimizacija za tražilice
    Foto usluge Foto usluge
    Foto usluge
    Virtualne šetnje Virtualne šetnje
    Virtualne šetnje
    Video produkcija Video produkcija
    Video produkcija
    Savjetovanje i strategije Savjetovanje i strategije
    Savjetovanje i strategije
    Brandiranje Brandiranje
    Brendiranje na internetu
    Održavanje i podrška Održavanje i podrška
    Održavanje i podrška
  7. Reference
  8. O nama
  9. Blog
  10. Kontakt
XMEDIA BLOG
XMEDIA BLOG Icon

XMEDIA BLOG

  1. Početna
  2. Blog
Zašto iznajmljivači trebaju predstaviti svoju destinaciju na web stranici

Zašto iznajmljivači trebaju predstaviti svoju destinaciju na web stranici

Damir Kapustić
/ Kategorija: Turistička promocija

U današnje vrijeme kvalitetan smještaj više nije dovoljan da bi gost kliknuo "rezerviraj". Gosti žele znati što mogu doživjeti, istražiti i osjetiti u mjestu koje planiraju posjetiti – i tu web stranica iznajmljivača igra ključnu ulogu. Predstavljanjem destinacije ne samo da se stvara dodana vrijednost, već se iznajmljivač izdvaja od konkurencije i gradi povjerenje već pri prvom kontaktu s potencijalnim gostom. U nastavku donosimo razloge zašto je to jedan od najboljih poteza koje iznajmljivač može napraviti.

Image

1. Gosti ne biraju samo smještaj – biraju doživljaj

Većina gostiju ne putuje samo zbog kreveta i kupaonice – oni žele doživjeti nešto autentično. Ako se na web stranici predstavi destinacija – bilo da je riječ o šarmantnom primorskom mjestu, zelenoj unutrašnjosti ili skrivenim prirodnim draguljima – gost dobiva dodatni razlog da rezervira upravo taj smještaj.

Primjer: "Naša kuća nalazi se deset minuta od Skradinskog buka, jednog od najpoznatijih slapova Nacionalnog parka Krka."

Image

2. Povećava se SEO vrijednost stranice

Dodavanjem opisa destinacije (što vidjeti, gdje jesti, lokalne atrakcije), povećava se broj ključnih riječi po kojima Google može indeksirati stranicu. To znači bolju vidljivost u tražilicama i više potencijalnih gostiju koji dolaze upravo na tu web stranicu.

Image

3. Stvara se povjerenje i profesionalniji dojam

Stranica koja nudi više od osnovnog opisa apartmana djeluje ozbiljnije i korisnije. Gosti to prepoznaju i lakše se odlučuju za rezervaciju jer vide da je domaćin pažljiv, informiran i usmjeren na kvalitetno korisničko iskustvo.

Image

4. Gosti se zadržavaju duže na stranici

Kad sadržaj nije isključivo komercijalan (cjenik, broj kreveta…), već i edukativan ili inspirativan, posjetitelji ostaju duže na stranici. To povećava vjerojatnost rezervacije i poboljšava analitiku stranice – što dodatno koristi SEO-u.

Image

5. Iznajmljivač se razlikuje od konkurencije

Većina iznajmljivača objavi samo osnovne informacije i nekoliko fotografija. No, ako se uz to dodaju priče o mjestu, preporuke za izlete, kulturna događanja i lokalne gastronomske posebnosti – taj se smještaj odmah izdvaja.

Savjet: Dodajte autentične fotografije iz okolice – lokalna tržnica, zalazak s plaže, tradicionalna jela u konobi…

Image

6. Mogućnost privlačenja gostiju izvan glavne sezone

Predstavljanjem događanja u predsezoni i posezoni – poput jesenskih šetnji, vinskih puteva, biciklističkih staza ili zimskih manifestacija – pokazuje se da je destinacija zanimljiva tijekom cijele godine.

Image

Zaključak

Predstavljanje destinacije nije samo estetski dodatak web stranici – to je strateški korak koji može pomoći u povećanju broja rezervacija, jačanju pozicije na Googleu i stvaranju odnosa s gostima još prije njihova dolaska. A gost koji se osjeća informirano i dobrodošlo – gost je koji će se vratiti i rado preporučiti smještaj drugima.

Print

Ostali članci Damir Kapustić

Damir Kapustić

Stručnjak za internet marketing, web i eCommerce s 20 godina profesionalnog iskustva.

© 2003.-2025. X-MEDIA d.o.o.
Povratak na vrh