Psihologija gosta: Što gosti najviše pamte iz smještaja
× Search
Izbornik
  1. Početna
  2. Izrada web stranica
  3. Izrada Web trgovina
  4. Internet marketing
  5. Turistička promocija
  6. Sve usluge
    Profesionalna izrada
    Web stranica
    Web stranice za tvrtke i obrte Web stranice za tvrtke i obrte
    Web stranice za tvrtke i obrte
    Web trgovine Web trgovine
    Web trgovine
    News portali News portali
    News portali
    Web stranice za institucije Web stranice za institucije
    Web stranice za institucije
    Auto oglasnici Auto oglasnici
    Auto oglasnici
    Poslovni imenici Poslovni imenici
    Poslovni imenici
    Web stranice za nekretnine Web stranice za nekretnine
    Web stranice za nekretnine
    Web stranice za apartmane Web stranice za apartmane
    Web stranice za restorane
    Blogovi Blogovi
    Blogovi
    Web stranice za događanja Web stranice za događanja
    Web stranice za događanja
    Turističke Web stranice Web stranice za turističke agencije
    Web stranice za turističke agencije
    Web stranice za udruge Web stranice za udruge
    Web stranice za udruge
    Sve što Vam treba
    za uspješan Internet marketing
    Društvene mreže Društvene mreže
    Društvene mreže
    Kreiranje sadržaja Kreiranje sadržaja
    Kreiranje sadržaja
    Pisanje blogova Pisanje blogova
    Pisanje blogova
    Email marketing Email marketing
    Email marketing
    Facebook oglašavanje Facebook oglašavanje
    Facebook oglašavanje
    Google oglašavanje Google oglašavanje
    Google oglašavanje
    Kreativne metode Kreativne metode
    Kreativne metode
    Grafičke usluge Grafičke usluge
    Grafičke usluge
    Analize i izvještaji Analize i izvještaji
    Analize i izvještaji
    Ostale
    usluge
    Društvene mreže Društvene mreže
    Društvene mreže
    Pisanje tekstova Pisanje tekstova
    Pisanje tekstova
    Optimizacija za tražilice Optimizacija za tražilice
    Optimizacija za tražilice
    Foto usluge Foto usluge
    Foto usluge
    Virtualne šetnje Virtualne šetnje
    Virtualne šetnje
    Video produkcija Video produkcija
    Video produkcija
    Savjetovanje i strategije Savjetovanje i strategije
    Savjetovanje i strategije
    Brandiranje Brandiranje
    Brendiranje na internetu
    Održavanje i podrška Održavanje i podrška
    Održavanje i podrška
  7. Reference
  8. O nama
  9. Blog
  10. Kontakt
XMEDIA BLOG
XMEDIA BLOG Icon

XMEDIA BLOG

  1. Početna
  2. Blog
Psihologija gosta: Što gosti najviše pamte iz smještaja

Psihologija gosta: Što gosti najviše pamte iz smještaja

Damir Kapustić
/ Kategorija: Turistička promocija

Kao iznajmljivač, trudite se da sve bude uredno, funkcionalno i estetski privlačno. No, unatoč svim tim ulaganjima, gosti neće uvijek pamtiti broj kvadrata, dizajnerski namještaj ili tehničke specifikacije. Umjesto toga, ono što im ostaje u sjećanju su emocijekako su se osjećali kod vas.

U ovom članku otkrivamo što gosti zaista pamte i kako na temelju toga možete unaprijediti svoj smještaj.

1. Prvi dojam – osjećaj dobrodošlice

Prvih 30 sekundi od ulaska u smještaj oblikuje njihovu percepciju svega što slijedi. Što gosti u tim trenucima žele doživjeti?

  • da ih netko srdačno pozdravi (ili ih dočeka poruka dobrodošlice),
  • da sve miriše čisto i svježe,
  • da ih čeka mali znak pažnje (lokalni proizvod, voda, rukom pisana poruka).

Psihološki efekt: Gosti odmah osjete da su “dobrodošli”, a ne samo “klijenti”. To gradi povjerenje i emocionalnu vezu.

2. Jednostavnost i jasnoća – bez frustracije

Gosti ne pamte kad je sve bilo "u redu", ali vrlo dobro pamte kad su morali:

  • tražiti gdje je Wi-Fi lozinka,
  • gubiti vrijeme na previše ključeva i uputa,
  • tražiti utičnice iza ormara.

Psihološki efekt: Svaka nepotrebna komplikacija povećava stres i narušava ukupni dojam. Kad je sve logično i intuitivno, gosti se osjećaju opušteno i "kao kod kuće".

3. Osjećaj sigurnosti i mira

Bez obzira putuju li sami, kao par ili obitelj, gosti žele:

  • sigurno okruženje,
  • privatnost bez neželjenih pogleda,
  • tišinu za odmor.

Pamte kako su dobro spavali, kako ih ništa nije ometalo i kako su se osjećali zaštićeno. To je jedna od najvažnijih "nevidljivih" vrijednosti smještaja.

4. Iznenađenja i mali znakovi pažnje

Ljudi vole kad ih netko pozitivno iznenadi, bez očekivanja nečega zauzvrat:

  • domaći kolač,
  • preporuka restorana koju ne bi našli na internetu,
  • poklon za dijete ili kućnog ljubimca.

Psihološki efekt: Ovakvi trenuci aktiviraju tzv. "wow-efekt" – i to je ono o čemu će pričati prijateljima.

5. Topla i iskrena komunikacija

Način na koji komunicirate s gostima (prije, tijekom i nakon boravka) ostavlja jači dojam nego uređenje.

  • Jeste li ljubazni i brzi u odgovoru?
  • Dajete li do znanja da ste tu za njih, ali na nenametljiv način?
  • Pošaljete li poruku dan nakon dolaska: "Je li sve u redu? Trebate li nešto?"

Psihološki efekt: Osjećaj brige i sigurnosti. Gosti se sjećaju ljudi – više nego zidova.

6. Zadnji dojam – odlazak bez stresa

Kraj boravka jednako je važan kao i početak. Ako se gosti:

  • ne moraju zbunjivati uputama kako vratiti ključeve,
  • oproste od vas s osmijehom,
  • dobiju poruku "Hvala vam i sretan put!"…

…ponijet će pozitivne emocije koje će zadržati dulje od fotografija.

Zaključak: Emocije ostaju – kvadrati se zaborave

Kroz psihologiju gosta učimo jedno: najvažnije je kako se netko osjećao kod vas. Čistoća i uređenost su danas standard. No, topla dobrodošlica, lakoća boravka, mir, mali znakovi pažnje i iskrena komunikacija – to je ono što gradi uspomene i vjernost.

I ne zaboravite – sve ovo možete (i trebate) prikazati na svojoj web stranici. Neka vaša online prisutnost već unaprijed prenosi te emocije kroz:

  • autentične fotografije,
  • iskrene poruke,
  • priče zadovoljnih gostiju.

Jer gosti ne traže samo smještaj. Traže doživljaj, emociju i sjećanje koje će rado ponoviti.

 

 

Print

Ostali članci Damir Kapustić

Damir Kapustić

Stručnjak za internet marketing, web i eCommerce s 20 godina profesionalnog iskustva.

© 2003.-2025. X-MEDIA d.o.o.
Povratak na vrh