Savjeti za iznajmljivače - 10 malih detalja koji ostavljaju veliki dojam na goste
U svijetu privatnog smještaja najviše se pamte sitnice. Gosti možda zaborave točan broj kvadrata, ali će se dugo sjećati topline, pažnje i malih iznenađenja koja ste im pripremili. Upravo ti mali detalji često odlučuju hoće li vam se gosti ponovno vratiti ili preporučiti smještaj drugima.
U nastavku donosimo 10 jednostavnih, ali moćnih detalja koji ostavljaju trajan dojam.
1. Lokalni suvenir ili slastica na dolasku
Umjesto klasične boce vode, ostavite teglicu domaćeg džema, bočicu rakije, par suhih smokava ili lavandinu vrećicu iz vlastitog vrta. Takav dar stvara osjećaj dobrodošlice i povezuje gosta s lokalnom tradicijom.
2. Personalizirana poruka dobrodošlice
Rukom napisana ceduljica s imenom gosta (ili barem "Dobrodošli!") odmah stvara osjećaj pažnje. Ako imate vremena, napišite:
„Drago nam je što ste došli. Ako trebate bilo što – tu smo za vas. Uživajte u svom boravku!”
3. Kava i čaj za prvu jutarnju šalicu
Gosti često dolaze kasno i umorni. Ako ih dočeka malo kave i filter, par vrećica čaja i šećera, dvije šalice na stolu – to je sitnica koja pokazuje pažnju i brigu. Posebno tijekom ljetnih mjeseci ili nakon dugog putovanja, boca hladne vode u hladnjaku itekako znači gostu. Osjećat će se kao kod kuće već prve večeri.
4. Mini vodič s lokalnim preporukama
Isprintajte vlastiti vodič s odgovorima na pitanja ili uputite gosta gdje te informacije može pronaći na vašim web stranicama:
• Gdje jesti? (vaš omiljeni restoran)
• Gdje je najbolja plaža / planinarska staza?
• Gdje kupiti domaće vino, sir ili maslinovo ulje?
To je detalj koji gosti jako cijene jer dobivaju iskrene preporuke iz prve ruke.
5. Mirisan i svjež prostor
Mali „hotel-like“ dodir čini razliku. Nije riječ o luksuzu, već o urednosti i pažnji. Ako dodate i neki neutralni, ugodan miris – gosti će to zapamtiti. Mirisi ostavljaju snažan dojam. Umjesto jakih umjetnih mirisa, odaberite blage, prirodne varijante poput lavande, ružmarina ili mirisnih svijeća. Svjež miris po ulasku u apartman daje do znanja da vam je stalo do čistoće i ugodnog ambijenta.
6. Igre ili knjige za kišne dane
Par društvenih igara, knjiga na više jezika ili dječje bojanke – možda neće svi koristiti, ali oni koji hoće, bit će oduševljeni. „Bilo je kišno, ali zahvaljujući društvenim igrama proveli smo super večer.“
7. Produžni kabel i dovoljno utičnica
Gosti danas dolaze s pet uređaja po osobi. Ako su utičnice lako dostupne – bez pomicanja kreveta – to je ogroman plus. Gosti često zaborave poneki punjač. Ako imate jedan univerzalni punjač ili USB adapter pri ruci, to može biti prava „spasilačka“ sitnica koja ostavlja odličan dojam.
8. Jasne Wi-Fi upute
Naljepnica s nazivom i šifrom Wi-Fi-ja na vidljivom mjestu (npr. na zidu, u kuverti dobrodošlice ili na hladnjaku) uklanja frustraciju i pitanje koje gosti najčešće postavljaju.
9. Osnovne kuhinjske namirnice
Ne morate opremiti špajzu, ali par stvari poput soli, papra, ulja, spužvice, deterdženta za suđe i vrećica za smeće pokazuje da razmišljate o gostima i njihovim svakodnevnim potrebama.
10. Tišina, čistoća i osjećaj mira
Najveći luksuz današnjice? Tišina i urednost.
Čist prostor bez previše dekoracija, s prirodnim svjetlom i redom, gostima daje osjećaj opuštenosti. Bez stresa. Bez viška.
I za kraj
Ne trebate velika ulaganja kako biste ostavili nezaboravan dojam na goste. Upravo male stvari često čine veliku razliku i potiču goste da vas preporuče prijateljima, ostave odličnu recenziju ili ponovno rezerviraju smještaj. Uključite nekoliko ovih detalja u svoju ponudu – vaši će gosti to sigurno prepoznati i cijeniti.
MARKETING ZA IZNAJMLJIVAČE
Trebate li iskusnog partnera za promociju svojih turističkih objekata na internetu? Pogledajte što mi možemo učiniti za vas. Pomoći ćemo vam da postignete što bolju popunjenost svojih apartmana, kuća za odmor, vila ili hotela. Kliknite ovdje.
Ostali članci Damir Kapustić
Damir Kapustić
Stručnjak za internet marketing, web i eCommerce s 20 godina profesionalnog iskustva.