Zašto gosti sve više traže “doživljaj”, a ne samo krevet za spavanje – i zašto to trebate pokazati na svojoj web stranici
Turizam se mijenja. Gosti više ne traže samo smještaj – oni traže doživljaj. Žele se povezati s mjestom, ljudima i pričom koju će pamtiti. Ako ste privatni iznajmljivač, ovo je vaša prilika da se istaknete. No još važnije: ako to ne pokažete online, mnogi nikad neće ni saznati što nudite.
1. NOVA GENERACIJA PUTNIKA ŽELI EMOCIJE, A NE KVADRATE
Putnici danas žele autentična iskustva:
- kušati domaće specijalitete,
- naučiti nešto novo o lokalnoj kulturi,
- doživjeti nešto "što ne mogu nigdje drugdje".
Zašto je to važno za vašu web stranicu?
Vaša web stranica ne bi trebala biti samo katalog soba. To je vaš izlog. Ako kroz slike, tekstove i priče ne prenesete što gost može doživjeti kod vas, izgubili ste priliku već u prvoj sekundi posjeta.
2. AUTENTIČNOST JE NOVI LUKSUZ
Sve više gostiju cijeni jednostavnost s dušom:
- domaći liker dobrodošlice,
- lokalne priče uz kamin,
- preporuke koje samo vi znate.
Prikažite to na webu – kroz fotografije, blog članke, preporuke, pa čak i videozapise. Neka vaša stranica ne bude generična, već odraz vas i vaše regije.
3. AKTIVNI I TEMATSKI TURIZAM SU U PORASTU
Biciklizam, planinarenje, kušanje vina, posjeti OPG-ovima… To su sadržaji koje gosti aktivno traže.
Imate li partnera za izlete, vinsku turu ili lokalnu konobu?
Predstavite to na webu! Tako ne nudite samo smještaj – nudite kompletno iskustvo.
4. DOŽIVLJAJ POČINJE VEĆ ONLINE – NA VAŠOJ WEB STRANICI
Gosti vas prvi put "dožive" kroz vašu web stranicu.
Ako je to stranica s nekoliko rečenica i slabim fotografijama – dojam je "samo još jedan apartman".
Ako ih dočeka lijepo ispričana priča, kvalitetan dizajn i konkretna ponuda doživljaja – bit ćete zapamćeni.
Dodajte:
- sekciju s preporukama za aktivnosti,
- lokalne priče ili zanimljivosti (blog),
- fotografije stvarnih trenutaka s gostima (uz dopuštenje),
- kontakt za dodatne ponude (npr. vođene ture, kušanja).
5. KAKO VI MOŽETE PONUDITI DOŽIVLJAJ – I PREDSTAVITI GA ONLINE?
Ne trebate velika ulaganja. Počnite ovako:
- pripremite PDF vodič za goste sa savjetima što posjetiti
- napravite mini-blog s kratkim člancima – npr. "3 skrivene lokacije koje naši gosti obožavaju"
- postavite galeriju autentičnih trenutaka – od doručka na terasi do večernjih roštilja
- uključite iskustva prošlih gostiju – njihova svjedočanstva pričaju više od vas
ZAKLJUČAK
Danas više nije dovoljno nuditi "čist apartman s Wi-Fi-jem". Gosti žele iskustvo koje će pamtiti – i žele ga vidjeti odmah online.
Zato otkrijte što je posebno u vašoj ponudi i ispričajte to kroz vlastitu web stranicu. Neka vas gosti dožive već prije dolaska.
Tko nudi više od kreveta – ostaje dulje u sjećanju.
MARKETING ZA IZNAJMLJIVAČE
Trebate li iskusnog partnera za promociju svojih turističkih objekata na internetu? Pogledajte što mi možemo učiniti za vas. Pomoći ćemo vam da postignete što bolju popunjenost svojih apartmana, kuća za odmor, vila ili hotela. Kliknite ovdje.
Ostali članci Damir Kapustić
Damir Kapustić
Stručnjak za internet marketing, web i eCommerce s 20 godina profesionalnog iskustva.